אימרקטר: הוצאות הפרסום העולמיות: 509.1 מיליארד דולר ב- 2012
דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 2 במאי 2013 אומר כי הוצאות הפרסום העולמיות עברו את רף חצי טריליון דולר אשתקד והסתכמו ב- 509.1 מיליארד דולר בשנת 2012.
יותר ממחצית מכלל ההוצאות היו בצפון אמריקה ובאסיה/פאסיפיק.
שיעור הגידול בהוצאות הפרסום ב- 2012 היה 5.4% לעומת גידול של 3.8% בשנת 2011.
בשנת 2013 צפוי שיעור גידול של 5.2% ל- 535.5 מיליארד דולר.
מעתה ועד שנת 2017 (כולל) צפוי גידול בשיעור שבין 4.4% ל- 5.5%. בשנת 2017 צפויות ההוצאות להסתכם בכ- 650 מיליארד דולר.