אימרקטר: הוצאות הפרסום הדיגיטלי בעולם ב- 2014 יסתכמו ב- 137.53 מיליארד דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 3 באפריל 2014 אומר כי הוצאות הפרסום הדיגיטלי בעולם בשנת 2014 יסתכמו ב- 137.53 מיליארד דולר.

לדברי אימרקטר ההוצאות בתחום זה יגדלו השנה בשיעור 14.8% לעומת ההוצאות שהיו בשנת 2013.

חברת המחקר אומרת עוד כי הוצאות הפרסום הדיגיטלי בעולם יהיו 25.3% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות.

הוצאות הפרסום הדיגיטלי בעולם צפויות להסתכם בשנת 2015 ב- 154.29 מיליארד דולר [27% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות].

בשנת 2018 נתון זה צפוי לגדול ל- 204.01 מיליארד דולר [31.1% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות].

ארצות הברית ממשיכה להיות האיזור המוביל מבחינת ההוצאות בתחום: כמעט שניים מכל חמישה דולרים המושקעים כיום בפרסום דיגיטלי מגיעים ממפרסמים בצפון אמריקה לעומת 28.6% באסיה/פאסיפיק. מערב אירופה ממוקמת במקום השלישי עם נתח של 23.2%.

הנתח של צפון אמריקה יגדל ל- 41.3% בשנת 2018 ואילו הנתחים של אסיה/פאסיפיק ושל מערב אירופה נמצאים בירידה.