אימרקטר: הוצאות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב יהיו השנה גדולות יותר מהפרסום בטלוויזיה

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 13 בספטמבר 2016 אומר כי – לראשונה – הוצאות הפרסום הדיגיטלי בארצות הברית יהיו השנה גדולות יותר מהפרסום בטלוויזיה.

הנתח של הוצאות הפרסום הדיגיטלי מכלל הוצאות הפרסום השנה בארה”ב יגיע ל- 36.8% לעומת נתח של 36.4% של הפרסום בטלוויזיה.

בסוף שנת 2016 יסתכמו הוצאות הפרסום הדיגיטלי ב- 72.09 מיליארד דולר לעומת 71.29 מיליארד דולר – הוצאות הפרסום בטלוויזיה.

הוצאות הפרסום במובייל יגדלו השנה בשיעור של 45% ל- 45.95 מיליארד דולר. בשנת 2019 צפוי המובייל לתפוס יותר משליש מכלל הוצאות הפרסום בארצות הברית.

הוצאות הפרסום בוידיאו יגדלו השנה בשיעור של 14.3% (ל- 10.3 מיליארד דולר) ובשיעור של 15.1% בשנת 2017.

יחד עם זאת מדגישה אימרקטר כי הוצאות הפרסום בטלוויזיה בארצות הברית נמצאות עדיין במגמת גידול כשבשנת 2016 יש מספר אירועים התורמים לכך ובהם המשחקים האולימפיים שהיו בקיץ בברזיל והקמפיין המתמשך לקראת הבחירות לנשיאות.