אימרקטר: הוצאות המסחר האלקטרוני העולמיות צפויות להסתכם ב- 4.89 טריליון דולר בשנת 2021
דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 14 בינואר 2021 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני העולמיות צפויות להסתכם בקרוב ל- 5 טריליון דולר בשנת 2021, שיעור גידול צפוי של 14.3%.
לדבריה, שנת 2020 הייתה שנה ‘מאתגרת’ בתחום זה עם גידול בשיעור של 27.6% (לאחר גידול בשיעור של 20.2% בשנת 2019).
המכירות הקמעונאיות בעולם כולו קטנו בשיעור של 3%(-) אשתקד.
התחזית הקודמת של חברת המחקר הייתה לגידול בשיעור של 16.5% בעקבות מגיפת קורונה. אשתקד, 18% מכלל המכירות הקמעונאיות בוצעו באמצעות מסחר אלקטרוני כששיעור זה צפוי לגדול ל- 21.8% במהלכה של שנת 2024.
אימרקטר אומרת עוד כי בשנת 2018 נחצה רף מכירות של 3 טריליון דולר במסחר המקוון. רף ה- 4 טריליון דולר נחצה במהלך שנת 2020. רף ה- 5 טריליון דולר צפוי להיחצות בשנת 2022 ואילו בשנת 2024 צפוי להיחצות רף ה- 6 טריליון דולר.