אימרקטר: ההכנסות של חברת !Yahoo מפרסום בארה”ב הסתכמו ב- 3.18 מיליארד דולר ב- 2012

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 28 במארס 2013 אומר כי לראשונה בתקופה של יותר משנה היא העלתה את התחזית שלה לגבי ההכנסות הצפויות מפרסום של חברת !Yahoo משום שיש סימנים לכך שמפרסמים צפויים להגדיל את הכנסותיהם בחברה זו השנה השנייה ברציפות.

לדברי אימרקטר ההכנסות של  חברת !Yahoo מפרסום בארה”ב הסתכמו ב- 3.18 מיליארד דולר ב- 2012.

בשנת 2013 צפוי גידול נוסף של 3.2% ל- 3.28 מיליארד דולר.

ברבע הרביעי של 2012 השיגה יאהו! הכנסות גדולות מהצפוי מה שמאותת על כך ששינויים ניהוליים והשקעות עשויים להמשיך להניב הכנסות גבוהות מהצפוי מפרסום צמוד תוצאות חיפוש.

ההכנסות מפרסום צמוד תוצאות חיפוש צפויות לגדול בשיעור של &% ל- 1.23 מיליארד דולר ב- 2013 לעומת 1.15 מיליארד דולר ב- 2012. התחזית הקודמת דיברה על הכנסות של 1.16 מיליארד דולר ב- 2013.

עוד אומרת אימרקטר כי חברת יאהו! צפוייה לאבד מהנתח שלה בהכנסות מפרסום צמוד תוצאות חיפוש בארצות הברית מ- 6.5% ב- 2012 ל- 6.2% ב- 2013 ואילו החברות Google ו- Microsoft יגדילו את הנתחים שלהן: גוגל ל- 73.7% ב- 2013 ומיקרוסופט ל- 9.3% ב- 2013.

לדברי אימרקטר, ההכנסות מפרסום display בארצות הברית ימשיכו בגידול דו-ספרתי השנה ויסתכמו ב- 17.7 מיליארד דולר (גידול של 18.1%). המובילה בתחום היא חברת גוגל עם הכנסות של 2.26 מיליארד דולר ב- 2012 ו- 3.11 מיליארד דולר ב- 2013. פייסבוק תגדיל את הכנסותיה מ- 2.18 מיליארד דולר ב- 2012 ל- 2.75 מיליארד דולר ב- 2013.