אימרקטר: ההוצאות על פרסום נייד בבריטניה ב- 2014 יחצו את רף 2 מיליארד ליש”ט

דו”ח של חברת המחקרeMarketer  שפורסם ב- 1 ביולי 2014 אומר כי ההוצאות על פרסום נייד (mobile advertising) בבריטניה צפויות לגדול בשיעור של 96% בשנת 2014 והן יחצו את רף 2 מיליארד ליש”ט (או 3.16 מיליארד דולר).

זאת לעומת הוצאות בהיקף של 1.03 מיליארד ליש”ט (או 1.61 מיליארד דולר) בשנת 2013.

הוצאות הפרסום הנייד במדינה בשנת 2014 צפויות להוות כ- 30% מכלל ההוצאות על פרסום דיגיטלי כשבשנת 2016 נתון זה כבר יגדל ליותר ממחצית מההוצאות.

בשנת 2018 צפויות ההוצאות על פרסום נייד בבריטניה להוות כ- 40% מכלל הוצאות המדיה בתשלום.

לדברי אימרקטר ההוצאות על פרסום נייד יהיו בשנת 2015 – לראשונה – גבוהות יותר מאשר ההוצאות על פרסום בעיתונות המודפסת. בשנים 2014-2018 יפסידו העיתונים והמגזינים סכום כולל של 276 מיליון אירו (או 431.3 מיליון דולר) מכלל הוצאות המפרסמים.