אימרקטר: גוגל ופייסבוק מבססות את אחיזתן בשוק הפרסום הנייד בארצות הברית

דו”ח של חברת eMarketer שפורסם ב- 29 באוגוסט 2013 אומר כי מרבית הכנסות הפרסום הדיגיטלי בארצות הברית הולכת לחברת Google כשהיתרה מתחלקת בקרב המתחרים.

השנה כמחצית (48.2%) מהכנסות הפרסום המקוון הנייד מגיעה לחברת גוגל (לעומת 52.5% בשנת 2012 ו- 57% בשנת 2011). בשנת 2015 גוגל תחצה את רף ה- 50% ותגיע ל- 50.6%.

חברת Facebook ממוקמת שנייה הרחק מאחורי גוגל אולם היא עדיין מקדימה את שאר החברות. הנתח של פייסבוק צפוי להגיע השנה ל- 15.3% לעומת 9.4% בשנת 2012. בשנת 2015 צפוי נתח זה לרדת ל- 13.1%.