אימרקטר: ב- 2015 צפוייה Yahoo – לראשונה – לעקוף את Twitter בנתח הפרסום הנייד שלה בארה”ב

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 4 בדצמבר 2014 אומר כי ברבע השלישי של שנת 2014 פירסמה חברת Yahoo לראשונה את הכנסות המובייל שלה בארצות הברית.

אימרקטר מעריכה כי בשנת 2014 כולה הנתח של יאהו יהיה בשיעור של 3.18% מכלל הכנסות שוק הפרסום הנייד בארצות הברית שיסתכם ב- 18.99 מיליארד דולר.

בשנת 2015 צופה חברת המחקר כי הנתח של יאהו יהיה 3.74% ואילו הנתח של טוויטק יהיה 3.69%.

בשנת 2014 תמשיך להוביל חברת גוגל עם נתח של 37.20% ובמקום השני – פייסבוק עם נתח של 17.62%.

בשנת 2015 נתחי השוק של שתי החברות יירדו: תמשיך להוביל חברת גוגל עם נתח של 35.17% ואת המקום השני תמשיך להחזיק חברת פייסבוק עם נתח של 16.58%.

השוק כולו צפוי להסתכם בשנת 2015 ב- 28.48 מיליארד דולר (גידול של 50% לעומת 2014) ובשנת 2016 ב- 40.16 מיליארד דולר (גידול של 41%).