אימרקטר: ב- 2014 תישאר צפון אמריקה התורם היחיד הגדול ביותר לכלכלת הפרסום העולמית עם נתח של 35.6% מכלל ההוצאה העולמית

14:26 19.05.2015

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , ,

Global Media Intelligence Report, דו”ח של חברת המחקר eMarketer מעריך כי בשנת 2014 נותרה צפון אמריקה התורם היחיד הגדול ביותר לכלכלת הפרסום העולמית עם נתח של 35.6% מכלל ההוצאה העולמית.

חברת המחקר מעריכה כי הוצאות הפרסום בצפון אמריקה ב- 2014 הסתכמו ב- 193.86 מיליארד דולר.

באיזור צפון אמריקה שולטת ארצות הברית עם נתח של 92.9% והנתח של קנדה כ- 7% (כשהנתח של קנדה יילך ויקטן בדרגה).

צפון אמריקה גם מובילה בהוצאות הפרסום הדיגיטלי העולמיות.

שווקים נוספים – ובמיוחד אסיה/פאסיפיק ואמריקה הלטינית – הם בעלי שיעורי הגידול המהירים ביותר. הגידול בשווקים הללו מעתה ועד שנת 2018, כולל, יגיע בעיקר על חשבון מערב אירופה.

אימרקטר מעריכה כי 79.3% מהאוכלוסיה האמריקנית (או כ- 253 מיליון איש) ישתמשו באינטרנט לפחות פעם בחודש ובקנדה השיעור יהיה 77.9%.

בעוד ארבע שנים מעתה, 81.2% מתושבי צפון אמריקה יתחברו לאינטרנט באופן קבוע.

ההוצאות על פרסום מקוון ונייד בצפון אמריקה יגדלו בצפון אמריקה ביותר מ- 17% ל- 54.34 מיליארד דולר (או כ- 39% מההוצאות העולמיות). הגידול יימשך עד שנת 2018, כולל, כשמדובר בכל שנה בגידול דו-ספרתי.

בשנים 2014-2018 ההוצאות בצפון אמריקה על פלטפורמות דיגיטליות יהיו גדולות יותר מאלה של הממוצע העולמי. כתוצאה מכך, ובמיוחד בארצות הברית יותר מ- 30 סנטים מכל דולר יוצאו בשנת 2015 על מדיה דיגיטלית כשבקנדה הדבר צפוי לקרות בשנת 2018.