אז-אולי: האם גם הפעם יכתוב אבי וייס ש- Read IT Now מפרסם “טענה מוזרה ביותר”?

ב- 23 בינואר 2021 פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם שכותרתו: תקווה לשיפור באגף החשוב ביותר במש’ התקשורת בקידומו של שמוליק אזולאי.

בכותרת המשנה נאמר: “שמואל (שמוליק) אזולאי, מי שהיה עד היום מנהל תחום רישוי אלחוטי במינהל הנדסה במשרד התקשורת, עתיד להיות מקודם לתפקיד מנהל אגף תכנון והנדסת ספקטרום, במקומו של אשר ביטון, שהפך למנכ”ל משרד הדיגיטל הלאומי. תקווה לשיפור השקיפות בפעילות אגף הספקטרום (תדרים), אם כי לא ברור לכמה זמן המינוי הזה יהיה בתוקף”.

ועל כך יש לומר מספר דברים:

■ כבר ב- 5 באוגוסט 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: מונה מחליף לאשר ביטון במשרד התקשורת. בידיעה עצמה כתבתי כי: “משרד התקשורת פירסם ביום ראשון (2.8.2020) הודעה שכותרתה: “לבקשת קהילת האומנים, משרד התקשורת נתן פיתרון שיאפשר מופעי תרבות במתחמי ‘דרייב אין’ (חנה וצפה): האזנה ממקלטי הרדיו”.

בין היתר ההודעה חתומה ע”י שמואל אזולאי בתוארו “מנהל אגף א’ תכנון והנדסת ספקטרום (בפועל)”. הוא מחליף בתפקיד את אשר ביטון שמונה לאחרונה לתפקיד מנכ”ל משרד הדיגיטל הלאומי החדש תחת השר דוד אמסלם“.

■ ב- 8 בדצמבר 2020 התקיים דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושאים: 1. הצעת תקנות הטלגרף האלחוטי (רישיונות, תעודות ואגרות) (תיקון מס’ ), התשפ”א-2020 בדבר גלים מילימטריים; 2. הצעת תקנות הטלגרף האלחוטי (רישיונות, תעודות ואגרות) (הוראת שעה) (תיקון מס’ ), התשפ”א-2020 בדבר גלים מילימטריים הוראת שעה”.

עפ”י פרוטוקול מס’ 144 של ישיבה זו, בין המשתתפים בדיון: “שמואל אזולאי, מנהל אגף א’, תכנון והנדסת ספקטרום, משרד התקשורת”.

■ ביום 14 בינואר 2021 [או, תשעה ימים לפני שאבי וייס פירסם את האייטם שלו] צייץ כתב התקשורת של ‘גלובס’ גד פרץ אחרי הצהריים: שמואל אזולאי, מונה לתפקיד מנהל אגף ספקטרום במשרד התקשורת. עד עתה שימש כממלא מקום במקום אשר ביטון שעבר לנהל את משרד הדיגיטל הלאומי.

קרוב ל- 23 שעות לאחר מכן ציין תא”ל במיל נתי כהן [לשעבר, נתנאל כהן מנכ”ל משרד התקשורת]: “ראוי ביותר. איש מקצוע מהמעלה הראשונה והכי חשוב – אדם מקסים הרואה בשירות איכותי לציבור ערך. בהצלחה”.

■ באותו אייטם שלו דיווח אבי וייס כי “[…] לכן, ביום 4.1.21 שלחתי את השאלות החשובות הבאות לצמרת משרד התקשורת ולידיעת שר התקשורת  בני גנץ  בזו הלשון: הנדון: שאלה בעניין מכרז לתפקיד מנהל אגף א’ תכנון והנדסת ספקטרום. שלום רב” וכאן באו שש השאלות ‘החשובות’ של אבי וייס. [ההדגשה – במקור].

עפ”י הקישור שאבי וייס פירסם באייטם שלו מדובר במכרז שפורסם ב- 2 בדצמבר 2020. יומיים לאחר מכן, ב- 4.12.2020, אני כבר פירסמתי כאן באתר שלי ידיעה על מכרז זה.

+=+=+=+=+=+=+=+=+=

לטובת מי שפיספסו בעבר ולטובת מי שכבר קראו אבל הם חובבי הז’אנר, אני מפרסם שוב קטע מאייטם שכבר פירסמתי כאן באתר ב- 9 בספטמבר 2018:

הכותרת הייתה: אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ממשיך לשבש שמות עובדים במשרד התקשורת.

בארבעה החודשים האחרונים פירסמתי כאן באתר שלושה אייטמים על כך שאבי וייס עורך האתר ‘טלקום ניוז’ – באייטמים שהוא מפרסם באתר שלו – משבש שמות ומגדרים של עובדים ועובדות במשרד התקשורת:

■ ב- 27 באפריל 2018 פירסמתי אייטם שכותרתו: אבי וייס עורך “טלקום ניוז” כותב על הטעות ב”ידיעות אחרונות” לגבי שמו הפרטי של שר התקשורת; כָּל הַפּוֹסֵל בְּמוּמוֹ פּוֹסֵל: מקצת מהטעויות ‘המעניינות’ של וייס בשנים האחרונות.

■ ב- 22 ביוני 2018 פירסמתי אייטם שכותרתו: לא ברור מדוע אבי וייס עורך “טלקום ניוז” ממשיך ‘להתעלל’ בשמה הטוב של סמנכ”לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת.

■ ב- 27 ביולי 2018 פירסמתי אייטם שכותרתו: מדוע אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ממשיך להתעלל ולשבש שמות של עובדי משרד התקשורת?.

למרות שלושה האייטמים הללו, אבי וייס ממשיך לגלות עקביות מעניינת בתחום זה: ביום שלישי (28.8.2018) פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם שכותרתו: משרד התקשורת גילה שיש לו “לקוחות” ויזם 2 “כנסי לקוחות” מוצלחים.

הידיעה סווגה בתחילה כידיעה ‘בלעדית’. בהמשך השבוע שונמך הסיווג ל’ראשונים לדווח’. היום הידיעה משונמכת שוב והיא מסווגת רק כ’חדשות מקומיות’. על שינויי הסיווג התכופים הללו כבר כתבתי בעבר פעמים רבות ולא זה העניין עתה.

הידיעה עסקה בשני אירועים שערך משרד התקשורת בחודש אוגוסט, שני אירועים שדבר קיומם הצפוי התפרסם באתר משרד התקשורת מ- 23-24 ביולי. לכן, קצת תמוה כי אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ הגדירם (לאחר שנערכו) כ’בלעדי’.

בארבע פיסקאות רצופות עוקבות פירסם אבי וייס את שמו של האדם שהיה אחראי על שני הכינוסים הללו מטעם משרד התקשורת: מנהל תחום רישוי אלחוטי, אגף תכנון והנדסת ספקטרום, במינהל הנדסה במשרד.

השם בו נקב אבי וייס ארבע פעמים בארבע הפיסקאות הרצופות הוא: שמואל אזולי.

רק מקץ כמה שעות השתנה לפתע שמו של האחראי והפעם נכתב ב’טלקום ניוז’:

שמואל (שמוליק) אזולאי. מאי-שם גם פתאום צצה באייטם של אבי וייס תמונה של האדון שהפך לפתע מאזולי >>> לאזולאי. אותה תמונה, לא פורסמה כשאבי וייס העלה לראשונה את הידיעה לאתר שלו.

מה שמעניין הוא שאבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מפרסם באותו אייטם קישור למסמך בן 15 עמודים שחולק למשתתפי הכנסים.

בעמוד הראשון של אותו מסמך מופיע כרטיס הביקור של האדון ממשרד התקשורת. ובכרטיס הביקור הזה מופיע שמו הנכון: אזולאי, עם שני א’. איך אבי וייס פיספס את זה – לא ברור.

* הדברים מתועדים בצילומי מסך למקרה שאבי וייס יכחיש את הדברים. ואתם גם מוזמנים ממש עכשיו לכתוב ‘שמואל אזולי’ בגוגל ולהגיע לשריד של אותו אייטם מלא שגיאות האיות של אבי וייס.

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

הערה: באתר זה מתפרסמות ידיעות רבות על אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ועל דרכי פעולתו באתר שלו. לקריאה, ניתן לבדוק את המלים “אבי וייס” או “טלקום ניוז” באיזור ה’תגיות הפופולריות’ כאן באתר ותקבלו רשימת כל הידיעות הללו.

+=+=+=+=+=+=+=+=+=