אדובי: הרכישות המקוונות של הצרכנים בארה”ב ובאירופה ב- Cyber Monday יגדלו השנה ב- 18%

Digital Index 2012 Online Shopping Forecast, דו”ח של חברת Adobe שפורסם ב- 20 בנובמבר 2012, מצביע על כך שהרכישות המקוונות של הצרכנים האמריקנים והאירופאים ב- Cyber Monday יגדלו השנה ב- 18% ויסתכמו ב- 2 מיליארד דולר.

סייבר מנדיי מצויין ביום שני הראשון שלאחר חג ההודיה והשנה יחול ב- 26.11.2012 והוא נחשב ליום השופינג המקוון העמוס ביותר במהלך השנה בארצות הברית.

חברת Adobe צופה גם פעילות רכישות משמעותית מאוד המבוצעת ממכשירים ניידים אשר יהיו 21% מכלל הרכישות המקוונות השנה, גידול של 110% לעומת השנה שעברה.

“גרין מנדיי” (Green Monday) – יום שני השני בחודש דצמבר המצויין השנה ב- 10.12.2012 – צפוי לחוות גידול של 7% במכירות המקוונות לעומת השנה הקודמת.

Free Shipping Day – בו אלפי סוחרים מציעים משלוח מוצרים על חשבונם עבור רכישות מקוונות (תוך הבטחה שהמוצרים יגיעו עד ערב חג המולד) המצויין ב- 17.12.2012 – צפוי לחוות גידול של 150% במכירות לעומת כל יום ממוצע במהלך השנה.