אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם במוצ”ש האחרון אייטם ‘בלעדי’; המידע פורסם ב- Read IT Now שישה-עשר ימים לפניו

במוצאי שבת האחרונה (23.3.2019) בשעה 19:03 פירסמתי בחלון המבזקים של האתר: כל הכבוד לאבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ שממשיך להיות “מושפע עמוקות” ממה שהוא קורא ב- Read IT Now; רק יצאה השבת (23.3.2019) וכבר הזדרז לפרסם אייטם ‘בלעדי’ על פסק דין של בית-משפט שכלל חוות דעת של משרד התקשורת; אלא שידיעה על אותו פסק דין וחוות הדעת של משהת”ק פורסמה ב”ריד איט נאו” כבר ב- 8.3.2019, כלומר 16 ימים לפניו.

מדובר באייטם ב’טלקום ניוז’ שכותרתו “למה תבעו רק את פרטנר בנושא אי מתן ‘חופש הבחירה ללקוח’ בציוד קצה?”.

+ האייטם הזה החל דרכו במוצ”ש (23.3) אצל אבי וייס תחת הסיווג ‘בלעדי’.

+ בהמשך שונמך הסיווג שלו ושונה ל’ראשונה לדווח’.

+ ביום שלישי (26.3) בערב שוב שונמך הסיווג שלו ל’נושא חם’.

+ ביום רביעי (27.3) שוב שונמך הסיווג של האייטם הזה והפעם ל’חדשות מקומיות’.

אני פירסמתי כאן באתר ידיעה על פסק הדין הזה ב- 8.3.2019 וציינתי כי ההחלטה ניתנה מספר שבועות קודם לכן. כלומר, 16 ימים לפני שאבי וייס פירסם את האייטם ה’בלעדי’ אצלו (קודם שהבלעדי התחיל להשתנות אצלו).

אבי וייס טוען באייטם שלו כי ב- 1.3.2019 פנה אל חברת פרטנר תקשורת לקבלת תגובתם. הוא אינו מציין מתי התקבלה תשובת פרטנר.

נדרשו 13 יום נוספים מיום פנייתו אל חברת פרטנר תקשורת כדי שהוא יפנה אל משרד התקשורת, או, כלשונו: “שלחתי ביום 14.3.19 את השאלות הדחופות הבאות לצמרת משרד התקשורת”. [ההדגשה – במקור]. לא ברור: אם השאלות היו דחופות, מדוע לא שלח את פנייתו אל משרד התקשורת במקביל לפנייתו אל חברת פרטנר תקשורת אלא רק כשבועיים לאחר מכן. אבל לאבי וייס הפיתרונים.

ויתרה מכך: אם הוא שלח שאלות דחופות למשרד התקשורת, משמע שהוא חשב שמדובר בעניין חשוב למדי. ובכל זאת, לא ברור מדוע נדרשו לו 22 יום עד שסוף-סוף פירסם את האייטם ה’בלעדי’ שלו ולא מייד כשהדבר נודע לו.