משטרת ישראל: בקשה לקבלת מידע RFI/בקשה להדגמה RFD בנושא הפקת דו”חות נתוני יוממות (Commuting) באוכלוסייה לפי אותות סלולר

הגוף המפרסם: משטרת ישראל/המטה הארצי/אג”ת

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע RFI/בקשה להדגמה RFD בנושא הפקת דו”חות נתוני יוממות (Commuting) באוכלוסייה לפי אותות סלולר

תאריך פרסום: 27 ביולי 2015

מועד אחרון: 27 באוגוסט 2015

הערות: מ”י מעוניינת לקבל מידע בנושא הפקת נתונים ניסטוריים של יוממות (Commuting) לפי אותות סלולר וניטור דפוסי תנועות אוכלוסייה ללא חשיפת פרטים מזהים ברזולוציה משתנה של זמן ומרחב לצרכי מחקר. מדובר בנתוני יוממות המבוססים על אותות סלולריים אגרגטיביים אנונימיים בתפרוסת ארצית וזאת לצרכי מחקר וניתוח הרמה הסטטיסטית והאסטרטגית ככלי לבניין הכוח ותכנון הפעילות.

אופי הנתונים מתייחסם לשני מימדים מרכזיים: מימד המרחב ומימד הזמן והדרישה לנתונים נעה על סקאלה של שני מימדים אלו: מימד המרחב [מחוז, יישוב, מועצה איזורית, גבולות תחנת המשטרה, שכונה איזור סטטיסטי, איזור עניין ייחודי בו יש תופעות מעניינות או כל תא שטח אחר שהרדיוס המינימלי שלו אינו יורד מ- 250 מטר] ומימד הזמן [לפי עונות השנה, לפי חודשים, לפי שבועות, לפי ימי השבוע, תקופת החגים או כל טווח זמן אחר שיידרש עפ”י הצורך המשטרתי].

על החברה המציעה להיות ממוקמת בישראל ו/או להיות מיוצגת ע”י נציג בישראל שיהווה גורם מקשר בינה לבין משטרת ישראל.

המידע וההדגמה נדרשים על-מנת להתרשם מפתרונות אפשריים לצרכים הקיימים ע”י המשטרה, לבחון התאמת הנתונים המוצעים ע”י החברות כמענה לצרכים המשטרתיים ולזהות האם קיימים פערים בין המוצר הרצוי לבין מה שהחברות יכולות לספק ואם אכן קיימים כאלה לבדוק האם ניתן להתגבר עליהם תוך פגיעה מינימליעת בצרכים המשטרתיים.

בשל אילוצים תקציביים ייתכן ופרוייקט זה יצומצם ו/או יידחה ו/או יבוטל.