למחוזי בחיפה הוגשה תביעה של 2 תובעים (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חב’ פרטנר תקשורת; החברה מצרפת לקוחות לשירותים אשר מעולם הם לא ביקשו/הזמינו

20:15 17.04.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

לבית-המשפט המחוזי בחיפה הוגשה ב- 2 באפריל 2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חב’ פרטנר תקשורת בטענה שהחברה מצרפת לכאורה לקוחות לשירותים אשר מעולם הם לא ביקשו/הזמינו.

התובעים – פואד נסאר [בעל חמישה קווים סלולריים] וכפאח יאסין [בעלת ארבעה קווים סלולריים]  – טוענים בין היתר בתביעתם המשותפת כי “פרטנר מצרפת את הלקוחות ל’שירותים’ אשר מעולם לא ביקשו/הזמינו. ולעיתים גם בהיעדר ידיעה על אותם ‘שירותים’ מצד המנויים. הם מעולם לא עשו שימוש ב’שירותים’ אלו … כך הוא בעניינם של התובעים אשר צורפו ל’שירות’ שנקרא ‘אינטרנט ותקשורת קווית‘. התובעים מעולם לא הזמינו שירות זה ומעולם גם לא עשו בו שימוש … מסתבר שהתנהלותה של פרטנר בעניין זה היא התנהלות שיטתית” [כל ההדגשות – במקור].

לגבי כל אחד מהתובעים מוצג כי נעשו מספר פניות על ידו/ידה – באמצעות בא-כוחם – אל חברת פרטנר לגבי החיובים בנושא [מנוי לאינטרנט קווי שלא ביקשו וגם לא עשו בו שימוש כלשהו, לדבריהם] אך הן לא נענו. רק לאחר מכן בוצעו זיכויים לחשבונות התובעים כשלא ניתן הסבר בחשבוניות לפשר הזיכוי. “בהיעדר תשובה מנומקת בכתב הזיכוי נותר לוט בערפל. המנויים אשר קיבלו זיכוי אינם יודעים, ואין להם אפשרות לדעת גם, באם הזיכוי שקיבלו הוא זיכוי חלקי או מלא, בערך נומינלי (ללא ריבית והצמדה) או בערך ריאלי (בתוספת ריבית והצמדה).

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד סאבר נסאר.