מפעל הפיס: מכרז לניתוח בסיסי הנתונים של מנוי פיס
הגוף המפרסם: מפעל הפיס
נושא המכרז: מכרז לניתוח בסיסי הנתונים של מנוי פיס
מס’ המכרז: 445/2015
תאריך פרסום: 10 באוגוסט 2015
מועד אחרון: 9 בספטמבר 2015
הערות: בין תנאי הסף:
במהלך 3 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע ביצע ניתוח בסיסי נתונים (Data Mining) ל- 3 לקוחות לפחות; מבין 3 הלקוחות שהוצגו לעיל, ללקוח אחד לפחות בסיס נתונים בעל 400,000 רשומות לפחות; מבין 3 הלקוחות שהוצגו לעיל, לפחות 2 לקוחות הינם מהמגזר הקמעונאי-מסחרי ופעילותם העסקית הינה מכירת מוצרים ו/או שירותים, ללקוחות סופיים (לקוחות קצה); לאורך כל 12 החודשים האחרונים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, המציע ביצע עבור מוקד מכירה ו/או שירות לקוחות את השירותים המפורטים להלן: ניהל תכנית תמריצים לנציגי המכירה ו/או השירות במוקד; ביצע ניתוח שיחות יוצאות ו/או נכנסות למוקד ונתן הנחיות מקצועיות להמשך פעילות המוקד [לעניין תנאי סף זה מוקד מכירה ו/או שירות לקוחות, משמעו מוקד בו פועלים במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז 40 נציגי מכירה ו/או שירות לקוחות, לפחות]; למציע מחזור כספי בסך של לפחות 1 מיליון ₪ לשנה בכל אחת מהשנים 2012, 2013 ו- 2014, הנובע מניתוח בסיסי נתונים ללקוחות.
בתוך 7 ימי עבודה ממועד הודעת הזכייה לספק הזוכה, ימסור הספק למפעל הפיס קורות חיים של מנהל לקוח ושל אנליסט המוצעים על ידו לספק שירותים למפעל הפיס ועומדים בכל הדרישות הבאות במצטבר: מנהל לקוח: למנהל הלקוח ניסיון של כ- 3 שנים כמנהל לקוחות ו/או כאנליסט בתחום ניהול בסיסי נתונים ללקוחות בישראל והוא בעל תואר ראשון לפחות. אנליסט: לאנליסט ניסיון של כ- 3 שנים לפחות כאנליסט במתן שירותי ניתוח בסיסי נתונים ללקוחות בישראל והוא בעל תואר ראשון לפחות.
המכרז הינו מכרז עם בחינה חד-שלבית. מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות זהות, כאמור בתנאי המכרז.