IAB: לסמרטפונים יהיה תפקיד חשוב במונדיאל 2014
The 2014 World Cup: A Global Mobile Perspective, סקר של Interactive Advertising Bureau, IAB שנערך באחת-עשרה מדינות וממצאיו פורסמו ב- 5 ביוני 2014 אומר כי לטלפונים החכמים (סמרטפונים) יהיה תפקיד חשוב במשחקי 2014 World Cup שיתקיימו בברזיל החל מהשבוע.
48% מבעלי הסמרטפונים שהם אוהדי כדורגל בעשר המדינות הללו מתכוונים להשתמש בטלפון הנייד שלהם כדי לצפות במשחקים בברזיל לעומת 68% שאמרו כי יצפו באמצעות הטלוויזיה.
ממצאי הסקר גם מצביעים על חשיבות ה- dual-screening כש- 35% מהנשאלים אמרו כי יצפו בטלוויזיה כדי לראות את המשחקים ובה בעת ישתמשו בסלולר לפעילויות הקשורות למשחקים.
66% מהנשאלים אמרו כי יחלקו ברשתות החברתיות (באמצעות הסמרטפונים) את תחושותיהם לגבי התנהלות המשחקים והתוצאות.
68% מהנשאלים אמרו כי הם מוכנים לשלם עבור תכנים בוידיאו נייד הקשורים למונדיאל.
הסקר נערך באוסטרליה, ברזיל, סין, קולומביה, צרפת, אירלנד, איטליה, יפן, מקסיקו, בריטניה וארצות הברית. נוסף ל- IAB בארצות הברית היו עוד 9 סניפי IAB שהשתתפו בסקר: IAB Australia, IAB Brazil, IAB China, IAB Colombia, IAB France, IAB Ireland, IAB Italy, IAB Mexico ו- IAB UK וכן The D.A. Consortium היפני.
אינפוגרפיה של ממצאי המחקר מופיעה כאן.