comScore: הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ב- 2012 הסתכמו ב- 186.2 מיליארד דולר
דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 7 בפברואר 2013 בינואר 2013 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית בשנת 2012 הסתכמו ב- 186.2 מיליארד דולר, גידול של 15% לעומת שנת 2011.
הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית ברבע הרביעי של שנת 2012 הסתכמו ב- 56.8 מיליארד דולר, גידול של 14% לעומת שנת 2011. זו הפעם הראשונה של רבעון בהיקף של יותר מ- 50 מיליארד דולר.
כמו כן מדובר ברבעון ה- 13 ברציפות של גידול בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת והרבעון התשיעי ברציפות של גידול דו-ספרתי.
הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי היוו 10% מכלל ההוצאות הקמעונאיות בארצות הברית.