דו”ח של IAB Europe/IHS Markit: שוק הפרסום המקוון באירופה גדל ב- 13.4% במחצית הראשונה של 2016
The AdEx Benchmark H1 2016, דו”ח משותף של IAB Europe ושל חברת המחקר IHS Markit שפורסם ב- 24 בנובמבר 2016 אומר כי שוק הפרסום המקוון באירופה גדל בשיעור של 13.4% במחצית הראשונה של שנת 2016 ל- 18.6 מיליארד אירו לעומת 16.4 מיליארד אירו במחצית הראשונה של שנת 2015. עיקר הגידול – בשל המובייל.
לדברי עורכי הדו”ח, גם בשנת 2016 כולה צפוי גידול דו-ספרתי בשוק זה.
בתחום ה- Mobile display נרשם גידול בשיעור של 61.3% ואילו בשוק ה- Mobile Search נרשם גידול בשיעור של 57.3%.